Sunday, February 17, 2008

无奈

“有多少爱可以重来,有多少人愿意等待
懂得珍惜以后会来,却不知那份爱”
——————
那一餐饭吃到我想走,
见回你对我来说是不好受!
没想到会见回你 ,
命运如此安排真叫人无奈
你好吗,
就是这一句打开我们的话题!
谎言 -
总会让人太陶醉,
是爱 -
伤害了彼此的自由!
应该忘记,
应该从记忆里擦去!
有時爱很殘酷,
连满足也一起带走, 只留下痛苦!
就像现在一样,
不要活在像谎言般变的日子!
谢谢你
为了让我懂得深情而珍惜的爱的你!
我渐渐明白 ,
花儿谢了,真的不会再开!
*我要遗憾也不要后悔

6 comments:

Anonymous said...

I should know how to say Goodbye, but I will not forget you!Thank You,my dear!

Anonymous said...

You have to move forward, let you be strong!You must planning what you wants to do from now on!After taking your result, you'll be start your new life in college!

Anonymous said...

不要为爱而活!爱自己吧!

Ting F. said...

*我要遗憾也不要后悔
It give out a lot of comprehend.
Ling,gambateh.

Ling Hwei said...

Awon,
Thanks for the love inside your heart!I really touch for everything!I also know what I say at here already hurt you more than hundred times!You still forgive me,thank you!

Anonymous said...

My dear, remember you must stay happy always and do not easily give up for everyting!I will always be with you!