Wednesday, August 22, 2007

嘘~~这是一个不能说的秘密!!

当我睁开眼睛那时候就觉得头有点痛。
终于tahan不到。糟糕!!要让眼泪停止流下!
就算了吧,就这样忘了吧,该放就放....
因为对大家而言我的出发点是错的!
我只想帮他!我没有其他的意识。。。不要在误会了!
落红不是无情物,化作春泥更护花。。。这句名句真好!!
可能是过于关心吧....
不要那么无助和伤心!应该随机应变!!
加油啦^^ 你可以的!!
好啦, 够啦, 我就快崩溃。。。不想多说!
很不好受~~~~~
每个人都在一直努力努力的 ,永不放弃!! 为了什么?
我只是在拼命的跑,我不是在逃避,而是。。
付出了就收不回 ,能不能不要记得!
无所谓执着不执着,无所谓真真或假假,无所谓冷漠不冷漠~~
好想有个人来挡!!!!!!
飘雪不终朝,雷雨不终日~~ 事情不会持续至永久的!!
只想说:真得很抱歉!!
永远不会有任何人明白····
嘘~~~这是一个不能说的秘密 !
但我终于明白了······

Nevermind , I just go away! Here is my confession...
When they go from here? When they stop ?
Fate's play ...I play it off!!
My world crumbles ~~
This is secret .....

3 comments:

Unknown said...

dun sad la lh, although i am not a band member, u can tell me your secret de haha very free to lend u my ear^^.dun sad la, when u think about me u wont sad de. thing about how gd i am^^ wahaha...quan

Anonymous said...

My dear..what happen to you ??
Don't feel sad!! I will always support and love you!Mind to share with me , if can ,u can send mail to me !!

From: Awon

Anonymous said...

What secret? I also band member , I wanna know that !!Ling Hwei can you tell me ?