Sunday, August 12, 2007

爱 ????????

Izzit this call happy family ??!!Why my sis doing what also right??! All is my false?? Izzit u don't like me??I run out , not bcoz i'm a bad girl,just bcoz i cannot tahan!! In this home, after school, i wanna goin 2 tuition and doing home work !! I really very tired~~ Who understand me , just MY MUM !!I know u also sayang me , but don't always said ur sis just a child la, don't scold and bit her , must sayang her!! Me le?? It's ok lo, Next year I will goin 2 Taiwan !! Izzit this is correct way ?? Sorry for I will do that !!!


我很大压力,我已经无法顶了!我真的很辛苦。。。我曾经是个很开心的人,但是我已经不是了~~学校+band+家+爱情-- 让我很累!人生是这样的吗?? 我很想休息。。。 在band..我摆脱了president这个职位,但这一年来,我为他们所做的,真的没有人懂吗?但我得到的只是很累的回报!SPM 了,每天都要读书,每天都要补习... 爱情,我放弃了一个对我很好的人!对不起,我的选择是错的吗? 家呢...做姐姐就要做完所有的东西吗?? 我也很累。。而这个妹妹呢.. 只会骂人吗?不只有我说他是错的,是很多人!你太保护他,每次只会帮他,你把他宠坏了!他已经不把我这个姐姐放在眼里。你叫他说对不起,请问有用吗?好,我原谅他! 然后,他会尊敬我吗?我知道我的脾气。。我是一个很任性的人··对不起,我不应该这样!!我好像一个疯婆,在街上哭。。真的很难看!真得很对不起!!妈,你说会让我去外国,你说不要看到我那样辛苦!谢谢,我会很开心的。。因为在这里我真得很累!爸,你不是不疼我,只是你不明我在想什么!我只想告诉你们,我很爱你们,因为你们是我爸妈!!妹妹呢,我希望你能改,因为这样不好!不是每个人能了解你的性格。。。而我,我有很多好朋友在我身边,我会开开心心的活。。我记得有人告诉我,everthing will gone with the winds.. 我应该告诉你吗?我会自己解决。。。


I pray for this all things will gone with the winds...
Let me become a happy girl!!
Izzit too hard for me??!
I will try my best to overcome this, you will support me?
Like Now...I will never cry! Become strong and strong....
Sorry...I hurt you ?!! But just wanna say :
Mum and Dad, I LOVE YOU ~~


Plan for Tomorrow BUT Life for Today ~~





1 comments:

Anonymous said...

Nobody love you ?
Who said that ?
Just me and you in the world , because I love you !

From: Awon