Sunday, January 27, 2008

野百合也有春天

曾经有人告诉过我 :
“失败是成功的开始”
每当我们遇到任何问题时,我们都应该要积极的面对!
我相信野百合也有春天。
虽然野百合没有百合那么美和香,可是在那寂寞的山谷的角落里,
野百合就会是那最美和最香的那朵花!
在茫茫的人海中,我不是最聪明最美的那个,
但我还是相信,只要不放弃,梦想总有一天会实现的!
但在这几天里,我反复的在想我SPM 的成绩会考到如何呢,会不会很糟糕!
想一想我就停了,因为我不想再看到失败的自己!
真糟糕。。。
可能野百合真的也有春天 ,我希望我成绩会比想象中好!
……………………………
JQ, cheer up!
Retaking or go to ITE , I also will be supporting you!
Stay happy n cheerful^^

2 comments:

Anonymous said...

hey mama, thank a lot. i've come to a decision but no matter what i've chose, i sincerely thank you for that night being my listener, sharing my probs. i'll cheer up, don't worry. and you must too, be happy always. no matter what the results may be for you SPM, i'll always support you, my dearest friend. we'll work hard together. k? (: i love you, mama. haha. SMILE! :D

Anonymous said...

TinG here..
As you say..
I also believe 野百合也有春天..
We should think positively..
You can do it...